Sabtu 22 September 2018 09:23 PM
home contact us sitemap EN Reduce Font Default Font Large Font Warna Tema :
Latarbelakang :
Homepage
Dasar

DASAR PEMBATALAN


Kegagalan Transaksi dan Bayaran Balik

Sekiranya berlaku kegagalan semasa transaksi e-Bayaran, Pembayar hendaklah melaporkan kepada Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) di mana pembayaran tersebut dibuat untuk mengemukakan aduan kegagalan tersebut. Lihat Direktori PBT di sini.

Sila sertakan No Transaksi FPX semasa membuat aduan untuk memudahkan pihak kami membuat semakan. Pegawai PBT akan memproses aduan tersebut dalam masa 7 hari bekerja.

Urusan Pembayaran Balik akan mengambil masa sehingga 14 hari bekerja.

Pusat Khidmat Pelanggan

Hubungi Pegawai bertanggungjawab : 03 - 8891 3227 untuk maklumat lanjut.
Waktu perkhidmatan: Isnin hingga Jumaat 8.00 pagi - 5.00 petang

Alternatif Kepada Pusat Khidmat Pelanggan

Sebagai altenatif, pembayar cukai boleh mengemukakan aduan kepada Biro Pengaduan Awam sekiranya menghadapi masalah ketika membuat pembayaran.

Best Exposure with a resolution of 1024 x 768 using Firefox v3.0 and above Resolution  Recommended Plug In Flash Player  Adobe Reader